oyvindpe Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Heisann. Har planer om å gå til innkjøp av bukse, hovedsaklig til bruk om vinteren. Da mener jeg både i skibakken og på fjellet. Kommer til å gå for Bergans, da jeg har en del rabatt gjennom firmaet jeg jobber i. Problemet er at det er ganske mange modeller å velge i. Hadde satt pris på om noen kunne gi noen anbefalninger og evt. forskjellige bruksområder for de forskjellige; Nordkapp Folgefonna Stryn Stranda Rauland Istind Anatomic LV På forhånd takk Siter
Trym Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Snowboard eller ski med stålkanter i bakken? Jeg har Anatomic LV, og den vil jeg uansett ikke anbefale til skibakken, stålkanter vil antagelig flærre opp buksa nede på innsiden ved anklene, og så har den ikke snølås for å trekker over støvler, så uansett vil du kunne få løssnø oppover buksebeina (med mindre du bruker gamasjer da...) Siter
4x4 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Istind får terningkast 6 av meg Bruke den til sommer og vinter. Gode luftemuligheter. Eineste minus, savne lommen på siden av låret. Sånn breheimen har Siter
Djupnes Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis du kan se bort ifra bergans er Mountain Hardwear Synchro bib perfekt til slikt brukt, slitesterk, 4-veis stretch, vind og vanntett. med forsterkninger på anklene og snøgamasjer Siter
inaktiv Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis du kan se bort ifra bergans er Mountain Hardwear Synchro bib perfekt til slikt brukt, slitesterk, 4-veis stretch, vind og vanntett. med forsterkninger på anklene og snøgamasjer4 veis stretch?? lengderetning, bredderetning, tykkelse og ... ?? Siter
Vandrelysten Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 amerikansk 4-veis er den vi kaller 2-veis mange som bruker begrepet edit: lengde,bredde, tykkelse også blir den slapp over tid;) Siter
knadne Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hva med bergans Antarktis? Har ikke brukt den veldig mye, men det lille jeg har brukt den lover veldig bra! Siter
Jakobsen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 ville helt klart gått for stranda, den beste vinterbuksa jeg noen gang har prøvd til den prisen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.