lommelun Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei.. Tenkte å kjøpe dunjakke til samboern min til jul. Har sett litt på Mountain Equipment sine jakker som jeg vet er bra. Kjenner dere til noen gode dunjakker for damer i prisklassen under 4000,-?? Bruken blir turbruk hele året samt daglig bruk når det er bikkjekaldt. Noen damer her på forumet som har gode tips? Vi gutta bryr oss jo stortsett fint lite om hvordan den ser ut så lenge den fungerer men det gjør IKKE min kjære.. Siter
Rypejeger_med_hund Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Denne har vært populær hos oss. http://www.fjallraven.se/Products/Product.asp?ItemId=63390&SectionName=yes&Menu=menu5&SectionId=5544 Koster ca 3000kr Siter
Jakobsen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 bergansjakkene har jo blitt meget populære, og peak har jo en del bra. du kan jo se om du finner noe av de. Siter
sam86 Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg kjøpte en RAB Neutrino til kjæresten min. Hun er veldig fornøyd med den! Er litt dyr men... Morten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.