Atomsilda Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei!! Lurer på om noen vet sånn omtrentlig hvor lang tid en tur over Dyrhaugsryggen tar??? Da tenker jeg helt fra Turtagrø og til Dyrhaugstinden, Søre og tilbake igjen med de forholdene som vi kan anta er der nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars M Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Her på Fjellforum findes en beretning fra en tur, som eaa og to yngre gutter gik på Dyrhaugsryggen en sen høst med sne. Den kan du sikkert finde, og så kan du starte med at læse den. Fin beretning, så vidt jeg husker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hei!! Mener jeg har lest den rapporten du tenker på, men de gikk videre ned i Berges skard og skulle prøve seg på Nordre Midtmaradalstind som de måtte gi opp pga is/snø. De gikk også ned på Ringsbreen etterhvert. Vil jo gjerne få gjennomført turen i dagslys. Sognefjellet er jo trolig nattestengt til kl.0800 og avgang fra Turtagrø blir jo da noe seint!! Satser på tur søndag dersom meldingene holder seg gode for søndag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars M Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, det er den beretning, jeg tænker på. Stemmer, at de ikke gik Dyrhaugsryggen retur. De fik vist også en udfordring med bregleppa, da de skulle ind på Ringsbreen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Her på Fjellforum findes en beretning fra en tur, som eaa og to yngre gutter gik på Dyrhaugsryggen en sen høst med sne. Den kan du sikkert finde, og så kan du starte med at læse den. Fin beretning, så vidt jeg husker... Rapporten du tenker på Lars M er sikkert denne: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6639&highlight=dyrhaugstind Bare at det var eaa og kun én yngre gutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.