svas Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, Holder det med billigski om man skal stå offpiste? Er det mye forskjell på et par til kr. 1 000.- og et par til kr. 6 000.-? Hvordan merker man forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Are Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vil merke stor forskjell. Litt dårlig tid, så det får bli i stikkordsform. Vridningstivheten, kjernemateriale, stålkantene, sålen, finish, kvalitet Hva får du forresten for 1000,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svas Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har noe billig billig salgscrap fra forrige sesong. Skal til Alpene i vinter og bil gjerne ha bra utstyr da. Hva er anbefalt på toppturer med offpiste i sikte? Har sett på Rossignol B2 og B3, men med minimal peil vet jeg ikke hva jeg skal se etter. Har stått i 10 år så i bakkene kan jeg gjøre det meste, men offpiste blir en ny verden for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjøp for all del ikke i Norge hvis du vil handle rimelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terjeg Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan lønne seg å leie ski der hvor du skal. Flyselskapene har begynt å ta fett betalt for å ta med ski på flyet. Kan bli nesten like dyrt som å leie. Dog lurt å ta med egne støvler. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.