svas Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hei, Holder det med billigski om man skal stå offpiste? Er det mye forskjell på et par til kr. 1 000.- og et par til kr. 6 000.-? Hvordan merker man forskjellen? Siter
Are Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Du vil merke stor forskjell. Litt dårlig tid, så det får bli i stikkordsform. Vridningstivheten, kjernemateriale, stålkantene, sålen, finish, kvalitet Hva får du forresten for 1000,-? Siter
svas Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Har noe billig billig salgscrap fra forrige sesong. Skal til Alpene i vinter og bil gjerne ha bra utstyr da. Hva er anbefalt på toppturer med offpiste i sikte? Har sett på Rossignol B2 og B3, men med minimal peil vet jeg ikke hva jeg skal se etter. Har stått i 10 år så i bakkene kan jeg gjøre det meste, men offpiste blir en ny verden for meg. Siter
coni Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Kjøp for all del ikke i Norge hvis du vil handle rimelig! Siter
terjeg Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Kan lønne seg å leie ski der hvor du skal. Flyselskapene har begynt å ta fett betalt for å ta med ski på flyet. Kan bli nesten like dyrt som å leie. Dog lurt å ta med egne støvler. Terje Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.