Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Noen som vet om det finnes brennstofflasker med en form for helletut så man slipper disse hersens traktene :?::roll::roll:

Har en slik flaske som Magne foreslår. Har ikke hatt problemer med lekkasje jeg.

Skrevet

Har en slik flaske som Magne foreslår. Har ikke hatt problemer med lekkasje jeg.

Har 4 slike flasker, den eldste må vere 6-7 år. Null problem med lekasje.

Skrevet

har ikke no negativt å si om den toppa jeg heller, har brukt den på nesten alle typer brennstoff og den holder fortsatt mål. flaska har jeg ikke prøvd. tror bare toppa kosta mellom 50 og 70kr

Skrevet
Det finnes kork med helletut for MSRflasker.

Har noen sånne, men har ikke anelse hvor man får tak i

+1

denne korken er konge, null søl!

evt en sånn rødspritflaske fra enten trangia eller primus med helletut..

Skrevet

Har 4 slike flasker, den eldste må vere 6-7 år. Null problem med lekasje.

Noen som har vært mer heldig enn andre her ser jeg, men en god ide kan jo være å legge flaska i en pose de første turene. Så sjekker du fort om den er tett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.