Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunjakke


sarek_82

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne dunjakka: Mountain Equipment

Greenland jkt??

Så den på Sportsnett i dag og vurderer å kjøpe den. Synes det er så mange dunjakker som er så tynne i ytterstoffet og lurer på hvordan denne er?? Ut i fra vekten, så burde den være solid. Skjønner at det blir brukt tynt ytterstoff for å spare vekt, men det vil jo da gå utover dens rive/slitestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har modellen under, tror den heter Omega(?), og den er veldig god! Ihvertfall skulle den være sydd på samme prinsipp som Greenland, teipede sømmer, bra dunkvalitet og ganske solid ytterstoff tross tykkelsen. I tillegg er har den vel strech inni=mindre luft og varme opp, og litt lengre i rumpa...

De som fører merke i Norge har vært veldig kjappe med reklamasjoner også, hvis det skulle skje noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar!

Ut i fra hva som står om den så virker den hvertfall bra. Er litt skummelt å bestille sånne ting over nettet uten å ha sett de "live", men tror jeg bare skal kline til:)

Hvordan er de i str? Når jeg kjøper dunjakke så kjøper jeg den så stor at jeg får den utenpå skalljakka mi og derfor må den være romselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har planer om å skaffe samme jakka selv etterhvert. Sendte mail til Sportsnett angående valg av størrelse. De er romslige i størrelsen. Jeg bruker stort sett L i andre jakker, er 179 høy. Han som sendte meg svar bruker selv M i denne jakken, han er 177 høy.

Jeg kommer til å gå for M, er ikke bra at de er for store heller, skal passe akkurat.

Håper jeg får stryke den av "ønskelisten" etter 24. desember.

Mvh

Fjellfant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.