Topptur Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hei.. Er det noen sko-kyndige som kan fortelle meg forskjellen på Crispi Besseggen Man og Crispi Besseggen Lady? Er det noe forskjell overhode? Ser på bilder at fargen varierer, men teknisk sett så ser de veldig like ut. Er skoen smalere kanskje?.... Har fått høre at det ikke skal være noe forskjell på de, men da er det jo litt merkelig at man markedsfører 2 typer sko som er den samme........ Må jo fordyre produktet voldsomt ? ? ? ?...... Takker for all hjelp og alle råd her nå God friluftshelghelg fokens, jeg må nok jobbe denne helga!.......... Siter
Svein Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Damemodeller bruker generelt å være litt smalere. Siter
Tiri Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Sitat Damemodeller bruker generelt å være litt smalere. Er nok det som er forskjellen. Smalere, og kanskje ikke så høye over rista. Siter
Busken Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 ...også lukter damemodellen bare jordbær selv etter en lang dag. Det gjør ikke min herremodell... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.