rakafisk Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Skulle hatt en pulk-sele, i hovedsak for å dra en pariserpulk. Ser jeg kan få i forskjellige prisklasser fra Fjellpulken. Hva slags sele kan dere anbefale med tanke på jevn belastning på kroppen? Siter
terje S Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har standard utgaven til fjellpulken og er fornøyd med den. Den har blitt brukt over hardangervidda og på en del andre turer med relativt tung pulk. Jeg var litt i tvil om den kom til å gnage på hofter og skuldre (pga de spinkle reimene), med der ble jeg positivt overrasket! Har ikke hatt noen problemer med den, så jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefalle den. Nå skal det legges til at jeg ikke har prøvd noen andre seler...men denne funker.. Siter
Thomas Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Acapulka sine seler gir jevn fin belasting og gir god mulighet for å jobbe med helle kroppen. se www.acapulka.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.