televims Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Sikler litt på å prøve meg på denne http://www.styrkeproven.no/mainmenu.asp?refnr=207 men ikke funnet noen som er veldig hissige på å være med... prisen gjør meg litt usikker også... kjedelig å bruke så mye penger for så å "knekke huggu" første dag. (har god plass på drakta for logoer ) noen av brukerne her som skal delta Siter
Tommy og Tigern Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vurderer, men i såfall ikke før 2009, så får vi se om det blir noen suksess neste år. Jeg tror absolutt dette rittet har livets rett, det er mange lignende ritt i utlandet et godt bevis på. Uansett, se opp for sultne bjørner Siter
Atomsilda Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hei!! Spennende med dette rittet! Vet bare ikke om det er riktig å bruke 6 dager av ferien min på dette...og så koster det over 6000 kroner! Kanskje jeg heller bør prioritere toppturer i Jotunheimen på ski istedet! Det er jo sååå mange flotte sykkelritt utover sesongen. Tror nok også jeg venter til 2009 for å se hvordan rittet ble. Kjempefint at det er tomannslag. Da kan man motivere og bakke opp hverandre underveis! Siter
televims Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 ja er mye penger for å sykle ei uke.. men sikkert godt fornøyd med deg selv når du triller siste metrene i oslo... sikter litt mer på 2009 jeg også men noen som trenger en partner neste år, så er det sikkert mulig ser helt klart mulighet for at dette har livets rett jeg også, terrengsykling er en voksende sport og nedover i europa er det bevist at slike ting går år etter år.... Siter
fuglehunden Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Sikler litt på å prøve meg på denne http://www.styrkeproven.no/mainmenu.asp?refnr=207 men ikke funnet noen som er veldig hissige på å være med... prisen gjør meg litt usikker også... kjedelig å bruke så mye penger for så å "knekke huggu" første dag. (har god plass på drakta for logoer ) noen av brukerne her som skal delta Hvis jeg hadde hatt sykkel til denne turen så hadde jeg begynt trening med en gang. Dette er noe jeg ønsker å være med på. Så hvis du tilfeldigvis har en ekstra terrengsykkel så er jeg med. Siter
Tommy og Tigern Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Ser at det er svært begrenset med plasser på rittet. Det positive for oss vanlig dødelige, er jo kanskje at det blir få elite-utøvere med på et sånt ritt, da det nok kommer i veien for diverse NC-ritt og at det på den måten kan bli en svært så hyggelig atmosfære rundt det hele. Ikke noe galt med eliteutøvere, men de kommer fort i en helt egen klasse på et sånt ritt i lille Norge, men mindre de kan trekke noen profilerte fra utlandet. Kanskje ikke så sannsynlig første året uansett, men man vet jo aldri på sikt hvis dette blir en suksess. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.