Gjest Fjellfinn Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Se på bildet. Mange her har sikkert vært på Storskrymten i klarvær (det var tett tåke på min tur). Hvilke topper ser vi her til høyre for Skrymten, sett fra Kråkvasstind? http://www.krovoll.net/Kraakvasstind/ Siter
Dag G - Evje Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Denne frågan skulle du vel heller lagt under ein av Fjellquizene. Kommer bare med eit råtips: Grønnliskarstinden - 1926 moh. Går ut fra at Kråkvasstinden du er på er den som også blir benevnt Sandåhøa. Siter
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Den skarpe er nok Storskrymten, den har et temmelig markant stup på den siden. Toppen til venstre for den burde da være den bare litt lavere nabotoppen Veslskrymten. Til høyre ser vi muligens Salhø og Storkollen, men dette skal jeg ikke si for sikkert. Vi burde i alle fall se Storkollen godt da dette er et høyt fjell, 1901 moh såvidt jeg husker. Angående Grønliskardtinden, så er jeg ikke så sikker på om den synes på dette bildet. Grønliskardtinden ligger vel litt lenger inne i massivet. Siter
Nils Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Har gjort et forsøk på å sette noen streker og navn på bildet ditt Fjellfinn. Skulle være noe slikt: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.