Svein Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Nobelkomiteens bidrag til denne diskusjonen: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2044697.ece Nobelkomiteen har gjort rare ting før, f.eks som når de ga fredsprisen til Arafat/Rabin. Siter
Dag G - Evje Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Svein skrev: Du vil bli skuffet.. Whisky står jeg over, ei god flaske Cognac tar jeg gjerne i mot Greit med Cognac. Gleder meg til flaska men frykter at vintertempen er på veg opp. Grafen frå Nils skulle vel også peke den vegen dersom den da ikkje snur i vinter da. Den som lever får se. Temperaturavvik siste hundre år: Østlandet: http://met.no/met/ver_100/temp_100/geojpg/tama_r1m0.jpg Siter
FU Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det finst tydlegvis to posisjonar her inne når det gjeld klimadebatten og følgjene av den. 1) Det er best å handle no i tilfelle fleirtalet av vitskapsfolk har rett og at klimaendringane er menneskeskapte og 2) Det er best å IKKJE gjere noko med miljøutsleppa i tilfelle fleirtalet av vitskapsfolk tar feil og at klimaendringane ikkje (berre) er menneskeskapte. Eg for min del foretrekker å ta med skikkelege klede i fjellet når metereologane melder dårleg ver, trass i at det hender dei tar feil dei også. Men Svein foretrekker kanskje å springe ut i snøstorm kun iført kortbukse i rein trass mot vitskapsfolk som KAN ta feil... Siter
Svein Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det finst tydlegvis to posisjonar her inne når det gjeld klimadebatten og følgjene av den. 1) Det er best å handle no i tilfelle fleirtalet av vitskapsfolk har rett og at klimaendringane er menneskeskapte og 2) Det er best å IKKJE gjere noko med miljøutsleppa i tilfelle fleirtalet av vitskapsfolk tar feil og at klimaendringane ikkje (berre) er menneskeskapte. Eg for min del foretrekker å ta med skikkelege klede i fjellet når metereologane melder dårleg ver, trass i at det hender dei tar feil dei også. Men Svein foretrekker kanskje å springe ut i snøstorm kun iført kortbukse i rein trass mot vitskapsfolk som KAN ta feil... At en sak har to sider er selvsagt, tilhengere finner man altså i begge leire. Jeg finner det svært forunderlig at f.eks vi (les: Staten) messer med ulike klimatiltak (les: co2 reduserende tiltak), samtidig som vi (les: regjeringen) legger fram et statsbudsjett hvor det investeres over 100 nye mrd i oljesektoren. Det finnes mange ord på slikt, dobbeltmoral, bein som går i utakt, osv. Jeg kan jo alltids slenge på at jeg har testet med selv i disse "co2-kalkulatorene", og har kommet ut et godt stykke under gjennomsnittsnordmannen. Så det er ikke der skoen trykker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.