Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur ved Spiterstulen i morgen 5.okt??? Store Hellstugutuind + Søre


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Annonse
Prøvde å sende en PM men den bruker visst lang tid på å komme seg ut av utboksen. :(

Til info:

En pm blir liggende i din utboks til mottaker har lest den.

Den er altså "framme" for lenge siden, men synes fortsatt i din utboks likevel - helt til den altså er lest av mottaker,

hvoretter den blir å finne i "Sendte meldinger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Det ble ikke noen tur for min del! :( Hadde mest lyst til å dra til Spiters, men fikk ingen med meg dit. Ikke bare bare bare å dra på topptur alene ved vinterlige forhold! Det blir litt mer adrenalin og litt tøffere da! :?: Er nok en fin dag der inne idag! Har jo planer om Skagsnebba i helga, men da er værmeldingene høyst usikre! Lever i håpet om at meldingene blir bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at dere ikke kom dere av gårde. Jeg kan jo strø salt i såret og fortelle at jeg på fredag fikk meg en 13 timers tur fra Valdresflya, inn Leirungsdalen, opp på Leirungskampen, ned i Leirdalen igjen opp på Midtre og Austre Leirungstind og ut igjen i Leirungsdalen. Dessverre alene men i skyftritt og vindstille vær. Kongetur i perfekte snøforhold hvor fastfrosset snø holdt alt av løs stein godt på plass! ;)

Drar oppover igjen neste helg hvis ok værelding og ønsker følge! Tar fri fredag hvis nødvendig. Mangler også Store Hellstugutind.... Og Skarvflytindane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.