*ingunn* Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Lite snø i Trondheim nå... Tenkte på å ta en tur til Rondane for å finne snø. Noen som vet snøforholdene der nå? Hva med Dovre? Siter
Rune Damm Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei *Ingunn* Var på sognefjellet for to uker siden og der var det en god del mindre enn normalt for årstiden. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Dombås skisenter melder om ca 60cm snø, lenger vest på Bjorli har de 120cm. Lenger sør/øst er det sannsynligvis mindre. Dovre tipper jeg har bedre snøforhold enn Rondane. Siter
Kim Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Dovrefjell er som regel snøfattig. I år er det ikke noe unntak. Kjørte over fjellet i januar og registrerte lite snø, særlig sør for E6. Jeg fatter ikke hvorfor det ikke kan snø litt mer når det først er vinter - vi skal da tross alt på vårskiturer! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har vært i både Rondane og Dovrefjell siste ukene. Helt normale snøforhold - altså lite. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.