fuglehunden Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Noen som jakter elg i høst da? Sender med en link om noen som skyter en elg som aldri dør. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/osterdalen/1.3603129 Siter
Vandrefalk Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Joda, jakter da elg innimellom. Derfor smiler jeg litt i skjegget når jeg leser i artikkelen: " Men de traff godt, det skal de ha. Kulene gikk rett i "magen" som i dette tilfelle var ei godt kamuflert tønne".... Ellers var jo dette en skikkelig god spøk! Siter
Lars M Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/09/30/032755.htm Siter
thopet Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 På Torsdag drar jeg til Østerdalen for å jakte elg Siter
Tiri Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Skjøt en liten okse i går... Har du bilder? Siter
thopet Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg sporer nok litt av nå, men hvem er det som er så dume å gjøre dette????? - Dette er ikke morsomt! Siter
Vandrefalk Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg sporer nok litt av nå, men hvem er det som er så dume å gjøre dette????? - Dette er ikke morsomt! Enig!! Vi må vel ha lov til å håpe at det var en svenske.... Siter
Vandrefalk Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Har du bilder? Tja, har vel det... Siter
fuglehunden Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Jeg sporer nok litt av nå, men hvem er det som er så dume å gjøre dette????? - Dette er ikke morsomt! Ja, dette var dumt. Mye snø som hindrer den i å komme seg unna. Det sto at det var i Valdres. Siter
fuglehunden Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Skjøt en liten okse i går... Gratulerer med oksen Siter
Tiri Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Tja, har vel det... Så bra!! Gratulerer !!! Siter
skaufant Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Lørdag starter elgjakta for meg -gleder meg som en unge!! Pussig at en skal bli så distré og åndsfraværende hver høst... Siter
fuglehunden Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Skjøt en liten okse i går... Hva var slaktevekta? Alder? Jeg har hørt at det ble skutt et ungdyr ( 1 1/2 år ) for mange år siden i Nordland eller Finnmark. Det hadde 16 tagger. Jeg har ikke sett det selv, men de som sa det mente det var sant. Er det bra med kalk og proteiner så vokser det jo fort. Siter
Vandrefalk Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva var slaktevekta? Alder? Jeg har hørt at det ble skutt et ungdyr ( 1 1/2 år ) for mange år siden i Nordland eller Finnmark. Det hadde 16 tagger. Jeg har ikke sett det selv, men de som sa det mente det var sant. Er det bra med kalk og proteiner så vokser det jo fort. Aner ikke slaktvekta. Her var jeg inne som "leiesoldat" i et elgvald, og jeg vet ikke om de har veid dyret... Men med de temperaturene vi har hatt i det siste er det vel sannsynlig at de har delt, og da har de også forhåpentligvis veid... Den var uansett ikke stor. Tipper det var en 2 1/2-åring.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.