Pål L Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Lurer veldig på om jeg skal kjøpe jakka Kongur fra britiske Mountain Equipment. Problemet er at jeg har ikke hørt noe som helst om dette merket før jeg fant jakka. Lurer derfor på om noen vet noe positivt/negativt om dem eller har hatt noen erfaringer med dem? På det jeg har funnet på internett virker det som om de er seriøse og har et godt rykte i England. Har desverre ikke funnet noe om hvor god service de har. Siter
Djupnes Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Dama har en softshellbuksa fra nevnte merke og hun er superfornøyd, har dog inntryk av at størelsene er noe små. Siter
jpn Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Har selv Mountain Equipment dunsovepose og er fornøyd med den. Kjenner ikke til den jakken som du nevner, men de er kjent for å levere veldig bra soveposer og jakker i dun. Siter
Dalegudbrand Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Lurer veldig på om jeg skal kjøpe jakka Kongur fra britiske Mountain Equipment. Problemet er at jeg har ikke hørt noe som helst om dette merket før jeg fant jakka. Lurer derfor på om noen vet noe positivt/negativt om dem eller har hatt noen erfaringer med dem? På det jeg har funnet på internett virker det som om de er seriøse og har et godt rykte i England. Har desverre ikke funnet noe om hvor god service de har. Mountain Equipment er et meget anerkjent merke stort sett andre steder enn 71-grader-Nord-Bergans-landet Norge, har både dunjakke og soft-shell bukse som er helt uovertruffent alt annet jeg har hatt. Når det gjelder størrelser var det i mitt tilfelle helt som normalt. Siter
Lars Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Jeg har annapurna fra ME, og er godt fornøyd. Har også en dunsovepose, og den er knallvarm! Siter
lommelun Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 ME er generellt sett svært bra... sportsnett fører endel ME til gode priser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.