Kjell Iver Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Da er høsten igjen kommet og tiden for de fineste fargene i naturen. Dette bildet er tatt i går fra en av de mange rutene jeg går på mitt mest brukte trimfjell - Torghatten. Oppfordrer til å sende inn flere høstbilder fra akkurat der du er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det har kommet et melisdryss over Storesmeden og Veslesmeden men ikke mer enn at det er fartbart. Ettermiddagsbilde fra Kalbekkbotn lørdag ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje noen ser hvor det er også Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke husker navnet på akkurat det som stikker opp i bakgrunnen på det øverste bilde. Det er iallefall mot Rondane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Da er høsten igjen kommet og tiden for de fineste fargene i naturen. Dette bildet er tatt i går fra en av de mange rutene jeg går på mitt mest brukte trimfjell - Torghatten. Oppfordrer til å sende inn flere høstbilder fra akkurat der du er... Det var et fint bilde. Har du lagt sammen to, eller hva brukte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 16.september, høstfargene i full anmarsj på nordvestlandet. Kvitnyken er høyeste fjellet til venstre, Lauparen ses toppen av til høyre (Trongbotn helt til høyre). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Et par tre bilder til fra en fin helg ved Røssvatnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Et lite stemningsbilde fra MIN dal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ikkje bare kjiver som tar bilde av skoa. Her frå Njardarheim i forrige veke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Flotte bilete! Blir litt frustrert av at helge-veret har vore såpass dårleg denne hausten, blitt smått med slike fine haust-opplevingar. Skulle vore lærar, denne veke er det haustferie her i Bergen med flotte vermeldingar no midt i veka (og med dårleg melding til helga igjen...). Skobilete bør forøvrig ikkje undervurderast! Eg hadde mitt bidrag under hytte-quiz'en: https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=8529 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Et lite stemningsbilde fra MIN dal... Det var et fint bilde Båten som gjorde det... Hvilken dal er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det var et fint bilde Båten som gjorde det... Hvilken dal er det? Neverdal, midt i Meløy kommune... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Et lite stemningsbilde fra MIN dal... Også vist her ser jeg: Høst ved Neverdalsvatnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Også vist her ser jeg: Høst ved Neverdalsvatnet Joda, det er ikke bare du som legger ut bilder på www.foto.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bildet var iallefall veldig fint! Jeg skal ta noen bilder i morgen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skal ta noen bilder i morgen . Noe spesielt i morgen eller? Viktig å ha med kameraet når øyeblikket er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noe spesielt i morgen eller? Viktig å ha med kameraet når øyeblikket er der Skal iallefall ut i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Blås-bort-dag i Rendalen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hauststemning ved Storevatn. Njardarheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jotunheimen forbereder seg på vinteren. Vestre Leirungstind sett fra Østre Leirungstind på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoneT Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen høstbilder fra Trøndelag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her er et bilde jeg tok på onsdag morgen i forrige uke. Tidlig morgen i Flekkefjord, helt syd på Hidra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeita Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hauststemning ved Storevatn. Njardarheim. Var selv ein tur innom Storevatn i sommerferien. Ble det fangst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fjellgeita skrev: Var selv ein tur innom Storevatn i sommerferien. Ble det fangst? Det blei noen fine steikefisk i bekkeosen aust for turisthytta. Den beit bare ein time rundt solnedgang. Sikkert for sterk sol og litt nordavind på dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her er eit tidlig haustbilde frå Finmarksvidda. Lengter tilbake !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hubroen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 På fine høstdager er det godt med litt spesiall niste som varmer både kropp og sinn. Og så blir det god trening, jernet med det som skal til plusser 5 kilo i sekken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.