Gå til innhold
  • Bli medlem

Karrimor sekker


Furuskogen

Anbefalte innlegg

Annonse

Har en av dette merket som må være minst 15 år gammel. Eneste som har gått i stykker på den er snøringen i toppen. Ellers er den i fin form. Plass til mye, godt bæresystem og en hoftebeltespenne som jeg kommer til å ta med meg til neste sekk pga holdbarheten. Kommer likevel til å bytte den ut ved anledning. Har lyst på en Arcteryx-sekk, jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Veldig lenge siden jeg har sett Karrimor sekker i butikk?? En gang i 1970 -tallet var de ganske mye fremme og innovative med rimelige og knallsterke sekker.

Jeg har en karrimore daypack, som vel har omtrent 30 år på sig, kjøpt i Dublin for 5 pund dvs. 100 kr. dengang. Meget enkelt en sekk med stropper og oppheng til isøks mm. Lerretsrygg for mindre svette.

Den har sittet meget bra på ryggen min på veldig mange dags (ski)turer med extra klær, termos sitteputer mm. og ellers daglig innkjøp hos coop.

Utslitt er den ikke, men den ser da ufyselig ut med en stor flekk fra en rakfisk så'n midtpå! Overkjørt av pisten-bully er den og blitt i Frankrike. Sjokoladen som var oppi ble pulverisert, men sekken var like intakt. Men elginnen har forsøkt å avskaffe den!

Men netopp utseendet gjør at den mange ganger har fått lov å henge på en kvist oppe på Tryvann uten at Oslogutta forgriper seg.

Så ja, Karrimore gjorde tøffe sekker!! Tror, at de gjør det ennda. Army modellene har visst godt ry!

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.