Furuskogen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen som har erfaringer med Karrimor sekker? Nettside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roysigurd Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 vet dem er mye billigere enn andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 www.karrimor.com http://www.pri.uk.com/ksf/index.html det er deres militær linie. Jeg har selv en Sabre 60-100 fra militærlinie og en Hot Rock 30 fra normal linien. Er veldig godt tilfreds med begge, specielt er cordura kvaliteten i Sabre sekken rigtig god. Vh. JHR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svas Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har en av dette merket som må være minst 15 år gammel. Eneste som har gått i stykker på den er snøringen i toppen. Ellers er den i fin form. Plass til mye, godt bæresystem og en hoftebeltespenne som jeg kommer til å ta med meg til neste sekk pga holdbarheten. Kommer likevel til å bytte den ut ved anledning. Har lyst på en Arcteryx-sekk, jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Veldig lenge siden jeg har sett Karrimor sekker i butikk?? En gang i 1970 -tallet var de ganske mye fremme og innovative med rimelige og knallsterke sekker. Jeg har en karrimore daypack, som vel har omtrent 30 år på sig, kjøpt i Dublin for 5 pund dvs. 100 kr. dengang. Meget enkelt en sekk med stropper og oppheng til isøks mm. Lerretsrygg for mindre svette. Den har sittet meget bra på ryggen min på veldig mange dags (ski)turer med extra klær, termos sitteputer mm. og ellers daglig innkjøp hos coop. Utslitt er den ikke, men den ser da ufyselig ut med en stor flekk fra en rakfisk så'n midtpå! Overkjørt av pisten-bully er den og blitt i Frankrike. Sjokoladen som var oppi ble pulverisert, men sekken var like intakt. Men elginnen har forsøkt å avskaffe den! Men netopp utseendet gjør at den mange ganger har fått lov å henge på en kvist oppe på Tryvann uten at Oslogutta forgriper seg. Så ja, Karrimore gjorde tøffe sekker!! Tror, at de gjør det ennda. Army modellene har visst godt ry! Hilsen Elgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskogen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmm finner ikke noen butikker som har karrimor sekker. Fikk lyst til og prøve Sabre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrelysten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 wistex har karrimor tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskogen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 wistex har karrimor tror jeg jeg kjenner en som kjøpe på wistex men når skulle kikke hadde de ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskogen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Var på coop obs der hadde de noen mod karrimor sekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.