tur84 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hej! Vi skall till Beitostölen till efterpåsk, så kallade den billiga "svensk" vecka 13 Innan på påsken så tänkte jag och en kompis åka med våra 12 -15 åriga pojkar och gå på tur.Funderar på Tomashelleren. Finns det någon bra startpunkt om man skall dit som ligger nära Beito och där man kan lämna bilen? /Ut på tur Siter
elgen Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ikke mye svar her!! Sikkert noen som vet bedre enn jeg, men har da gått Beitostøln Thomashelleren på ski. jeg er usikker på om det er muligt efter påsken å kjøre lenger inn enn Beito??? Det blir også utenfor markert eller staket løipe, men noen går da turen. Gps kan være et poing i dårligt vær, men ellers kurant å finne frem. Nu har jeg ikke kartet mit akkurat her, men jeg husker, at turen må planlegges via Olevannet? på kartet slik at en unngår noen bratte partier, hvor utforkjøringen fra Thomashelleren tilbake vel er værst. Noe langt kan det vel og bli for 12- 15 åringer hvis været og motivasjonen blir dårlig??? Hilsen Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.