Dag G - Evje Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Har lite greie på blomer, men fant desse som hadde fått hedersplass på galleriet. Kva dei levde av er ikkje så lett å sei. Ca 1200 moh. Ikkje så langt frå Haukeliseter. Er det noen som veit navnet på dei ? Siter
ozzi Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 For meg ser det ut som Greplyng med høstfarger. Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 For meg ser det ut som Greplyng med høstfarger. E de rypebæra dokk plages med no? Sånn ser ho ut til vårs og blomst http://www.krovoll.net/Ramshopiken/slides/P19.htm Akurat nå så er den hissig rød som på bildet over, greplyng vil du neppe finne SÅ tørt og nøysomt. Siter
ozzi Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Takk for oppklaringen Fjellfinn. Det høres kanskje dumt ut, men det var faktisk Rypebær jeg mente . Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Takk for oppklaringen Fjellfinn. Det høres kanskje dumt ut, men det var faktisk Rypebær jeg mente . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.