Bjarne Lindholdt Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ja, det ser mulig ut der også. Tror faktisk jeg ville ha tatt turen helt ut mot vestenden på Uranosi, for så å gå ned i Skogadalen som du beskriver Bjarne. Er sikkert nydelig utsikt ned i Utladalen fra høyde 1427, og ikke minst mot Hurrungane. Ja Nils, det stemmer. Jeg har flerr ganger traversert Skogadalsnosi på vei mellom Skogadalsbøen og Olavsbu, og derfra er det også nydelig utsikt mot Hurrungane Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det ser mulig ut der også. Tror faktisk jeg ville ha tatt turen helt ut mot vestenden på Uranosi, for så å gå ned i Skogadalen som du beskriver Bjarne. Er sikkert nydelig utsikt ned i Utladalen fra høyde 1427, og ikke minst mot Hurrungane. Jammen det er da noe jeg har lyst på å få prøve Håper på en ordentlig sommer i år? Viss det blir noe av turen i år vil jeg skrive en fyldig rapport med bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.