Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker ressurspersoner til nytt friluftskonsept.


whistler

Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker med dette å rette en forespørsel til alle dere ressurssterke friluftsmennesker her på forumet.

Jeg er i ferd med å starte opp ett "friluftskonsept" med base på internett. Ideen er å bygge opp ett nettkonsept med mye kompetanse og friluftsglede for å få flere ut i naturen.

Planen er å bygge opp en online kalender med friluftsaktiviteter som folk kan bli med på, for å gjøre terskelen lavere for de fleste å komme seg ut i naturen. Det finnes mange der ute, særlig i byene som ikke kommer seg ut fordi de mangler erfaring, utstyr eller rett og slett bare trenger ett "dytt" for å komme i gang. Konseptet kan også tenkes å brukes mot skoler eller andre institusjoner. Jeg ønsker også en "tipsbase" med gode tips for en vellykket tur og gode tips til fine områder for de som vil ut på egenhånd.

Jeg ønsker også å knytte til meg leverandører/produsenter i bransjen som kan bidra.

For å få til dette trengs det noen mennesker rundt om i landet som ønsker å bidra på nettsiden og organisere turer som folk kan være med på. Tanken er å arrangere alt fra enkle dagsturer/overnattingsturer til fisketurer og litt lengre fjellturer. Målet på litt sikt er å ha muligheten til å kjøpe inn noe utstyr som kan komme brukerne til gode. F.eks felles lavvu/telt, kanoer o.l.

Jeg har domenet og et kraftig CMS system "klart" til bruk.

Dersom noen av dere kunne være interessert i å bidra og hjelpe andre ber jeg dere ta kontakt med meg for mer informasjon. Skriv gjerne litt om deg selv og hva du eventuelt ønsker å gjøre ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.