Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 I motsetning til en del andre, og muligens til hygge og oppmuntring i en ellers mørk årstid, så kan jeg melde om grønne marker og snøklokker. Det er vår i lavlandet. Turen på lørdag gikk langs sjøkanten på Jæren, med havet på den ene siden. Det var kuldegrader inne i landet, men ut mot havet var det bløtt i marka. Som over store deler av sørnorge, var det nesten ikke en sky på himmelen. Turen gikk i skjortearmene og sola, men da med trekken bakfra, varmet i ansiktet. Det ble en av de turene hvor jeg virkelig gledet meg over å være til der og da. Selvsagt ingen store utfordringer, selv om 20 kilometer kjennes i beina, men det er en hel del å se på. Turen gikk forbi Obrestad, kjent fra både vikingtiden og ikke minst krigen, til Vahaug gamle kirkegård. En tur å anbefale i godt vårvær. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 også vi fikk oppleve en vårtur. på vei til østre hestbrepiggen. men på toppen begynte det å blåse sterk vind slik at vi ikke gikk videre til store hestbrepiggen. i stedet kjørte vi ned over breen og videre ned tilbake til bilen ved kvasvollen(?). vanskelige, krevende snøforhold, men det var gøy. solen begynner å få litt styrke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.