Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny leder i DNT

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Nei takk, ingen av delene.

Vært medlem av NJFF en gang som ung jeger. Det er vell det nærmeste.

Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Men tenkte kansje det var noe for de som følger med hva som skjer i DNT :)

Skrevet

Var på en messe i anledning et mosjonsløp for en uke siden. Plutselig ser jeg en DNT-stand der det blant annet står "slutt med øl og vinkos", med et bilde av noe friluftliv nedenunder, mens en gladhomo/kristen/rusa på livet står og deler ut brosjyrer. Et øyeblikk lurte jeg faktisk på om turistforeningen hadde gått fra vettet. :D

Skrevet
Var på en messe i anledning et mosjonsløp for en uke siden. Plutselig ser jeg en DNT-stand der det blant annet står "slutt med øl og vinkos", med et bilde av noe friluftliv nedenunder, mens en gladhomo/kristen/rusa på livet står og deler ut brosjyrer. Et øyeblikk lurte jeg faktisk på om turistforeningen hadde gått fra vettet. :P

Høres ut som om avholdsforeningen spekulerer litt i dette.

Skrevet

Lindap skrev:

Høres ut som om avholdsforeningen spekulerer litt i dette.

Om man spekulerer i dette kan selvfølgelig diskuteres, men Det Norske Totalavholdsselskap ble stiftet i 1859 og Den Norske Turistforening i 1868 så det er kanskje ikke så rart at Turistforeningen ikke har gjort alt for mye for å få retten til domenet dnt.no

• 7 år senere...
Skrevet

Lindap skrev:

Om man spekulerer i dette kan selvfølgelig diskuteres, men Det Norske Totalavholdsselskap ble stiftet i 1859 og Den Norske Turistforening i 1868 så det er kanskje ikke så rart at Turistforeningen ikke har gjort alt for mye for å få retten til domenet dnt.no

Gammel tråd men først nå har jeg oppdaget at en kan bruke DNT.no for å komme til "ordentlige" DNT. Jeg har i alle år brukt turistforeningen.no Når skjedde domeneforandringen? Burde da vært hovedoppslag i Fjell&Vidde.    Nå må jeg ta vekk et av spørsmålene i en gammel quiz jeg resirkulerer til forskjellige klasser.

Skrevet

Gammel tråd men først nå har jeg oppdaget at en kan bruke DNT.no for å komme til "ordentlige" DNT. Jeg har i alle år brukt turistforeningen.no Når skjedde domeneforandringen? Burde da vært hovedoppslag i Fjell&Vidde.    Nå må jeg ta vekk et av spørsmålene i en gammel quiz jeg resirkulerer til forskjellige klasser.

Ja dette var nytt ;)

Domeneforandringen skjedde i April. De måtte nok betale noen kroner. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.