Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandringstid fra Jøldalshytta til Trollhetta?


kathrins

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn
Overalt står det bare at det tar 9 timer Jøldalshytta-Trollheimshytta om Trollhetta!

Noen som kan hjelpe med tiden det tar fra Jøldalshytta til Trollhetta?

Den tida sitt som støpt i fotan Kathrins!

Du kan jo glo her:

http://www.krovoll.net/Trollhetta/2006b/index.htm

Klikker du på i en nede til høyre for bildene kan du se:

Jeg er ved hytta kl 1o og er ved øst toppen kl 16, og stortoppen, den i vest, kl. 18.

Trekker du ifra min sedate fotografering og spising, tja -- skal vi si 4-5 timer en vei til Stortoppen, 3-4 til den i øst.

(en time J. hytta oppå Langfjellet, 1 time bortover Langfjellet og 1 time oppå østtoppen, i "full fart")

Jeg beregner meg i alfall drøyt 9 timer t/r Jølhaugen -- østtoppen. Jeg ser jeg har skrevet 9 timer på alle 3 toppene t/r Jølhaugen,

men det må jeg nok revurdere.

Om du vil har jeg lett tilgjengelig gps track og nøyaktig km angivelser, men det er vel bare akademisk interessant oppi steinura her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.