Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandringstid fra Jøldalshytta til Trollhetta?

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Fjellfinn
Skrevet
Overalt står det bare at det tar 9 timer Jøldalshytta-Trollheimshytta om Trollhetta!

Noen som kan hjelpe med tiden det tar fra Jøldalshytta til Trollhetta?

Den tida sitt som støpt i fotan Kathrins!

Du kan jo glo her:

http://www.krovoll.net/Trollhetta/2006b/index.htm

Klikker du på i en nede til høyre for bildene kan du se:

Jeg er ved hytta kl 1o og er ved øst toppen kl 16, og stortoppen, den i vest, kl. 18.

Trekker du ifra min sedate fotografering og spising, tja -- skal vi si 4-5 timer en vei til Stortoppen, 3-4 til den i øst.

(en time J. hytta oppå Langfjellet, 1 time bortover Langfjellet og 1 time oppå østtoppen, i "full fart")

Jeg beregner meg i alfall drøyt 9 timer t/r Jølhaugen -- østtoppen. Jeg ser jeg har skrevet 9 timer på alle 3 toppene t/r Jølhaugen,

men det må jeg nok revurdere.

Om du vil har jeg lett tilgjengelig gps track og nøyaktig km angivelser, men det er vel bare akademisk interessant oppi steinura her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk!

Turruta ble lagt fullstendig om, så det ble Gjervilvasshytta-Speilsalen istedet! Eller skulle ha vært..., kuling og snø satte en stopper for det.

Men da vet jeg det til våren, blir helt klart en tur dit da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.