kathrins Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Overalt står det bare at det tar 9 timer Jøldalshytta-Trollheimshytta om Trollhetta! Noen som kan hjelpe med tiden det tar fra Jøldalshytta til Trollhetta? Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Overalt står det bare at det tar 9 timer Jøldalshytta-Trollheimshytta om Trollhetta! Noen som kan hjelpe med tiden det tar fra Jøldalshytta til Trollhetta? Den tida sitt som støpt i fotan Kathrins! Du kan jo glo her: http://www.krovoll.net/Trollhetta/2006b/index.htm Klikker du på i en nede til høyre for bildene kan du se: Jeg er ved hytta kl 1o og er ved øst toppen kl 16, og stortoppen, den i vest, kl. 18. Trekker du ifra min sedate fotografering og spising, tja -- skal vi si 4-5 timer en vei til Stortoppen, 3-4 til den i øst. (en time J. hytta oppå Langfjellet, 1 time bortover Langfjellet og 1 time oppå østtoppen, i "full fart") Jeg beregner meg i alfall drøyt 9 timer t/r Jølhaugen -- østtoppen. Jeg ser jeg har skrevet 9 timer på alle 3 toppene t/r Jølhaugen, men det må jeg nok revurdere. Om du vil har jeg lett tilgjengelig gps track og nøyaktig km angivelser, men det er vel bare akademisk interessant oppi steinura her. Siter
kathrins Skrevet 22. september 2007 Forfatter Skrevet 22. september 2007 Tusen takk! Turruta ble lagt fullstendig om, så det ble Gjervilvasshytta-Speilsalen istedet! Eller skulle ha vært..., kuling og snø satte en stopper for det. Men da vet jeg det til våren, blir helt klart en tur dit da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.