bernt Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som har noen gode råd om hva man bør bruke og hvor det skaffes? Siter
runegutt123 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Gå på malerforretning. Kjøp kalesjeimpregnering. Bruk rull og langt skaft. Du trenger mengder av stoffet. Jeg bruker det på båtkalesjen, og det virker. Lurer på om det heter blåtind Siter
villmarkingen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Reis heller direkte til fabrikken som ligger i sande utenfor Drammen. Mye billigere. Jeg mener at jeg betalte rundt 150kr for en 4liter............. Brukt til fortelt til campingvogn. Espen Siter
runegutt123 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Fra Trondhjem til Drammen. Blir dyr impregnering det. Siter
villmarkingen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Sorry, så ikke adressen før etterpå. Enig at den blir litt dyr da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.