villmarkingen Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Har etter å ha trålet forumet og fått diverse tips bestemt meg for å kjøpe Alfa Bever ProGrip+. Er det noe som vet hvor i drammensområdet det er mulig å få kjøpt disse, hvertfall få prøvd dem slik at jeg får bestillt riktig størrelse????? Har sendt mail til Alfa, men fikk beskjed om at de ikke kunne se det ut fra forhandlerlisten sin????? Vet de har hatt dem hor G-Sport, men de er på vei ut fra sortimentet deres. På forhånd takk for alle svar. Siter
villmarkingen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Da har jeg funnet det ut, hvis noen andre lurer:) Siter
TK Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Da kunne du jo bare ha skreve hvor du fant det i samme slengen Så folk slipper å spørre, koster ikke mange tastetrykk å fortelle hvor du fant dem Siter
villmarkingen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 siden du spør; Magasinet i Lier, ret utenfor Drammen! Fornøyd?? Sorry, burde selvfølgelig skrevet det med en gang:) Siter
TK Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 No er jeg fornøyd No kan alle som har behov før den infoen lese den med en gang PS; lett å ikke tenke på det med en gang, kjekt om folk sier i fra da så husker man det til nest gang Siter
villmarkingen Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 enig. Tenkte bare ikke på det No hard feelings Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.