vector Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg har tenkt til å gå oppover Leirungsdalen fra Valdresflya slik at jeg kommer ned i Svartdalen. Jeg har forstått det slik at det går merket sti denne veien. Til dette har jeg noen spørsmål til dere som er kjente i området - jeg har forstått det slik at det er mange av dere. 1. Hvor lønner det seg å starte turen inn fra valdresflya - går det sti fra vandrerhjemmet? 2. På hvilken side av elven lønner det seg å gå når man skal gå til svartdalen? 3. Hvor lang tid må man regne med å gå fra flya før man kommer ned i svartdalen? 3. Er det noen fine 2000-m topper som ikke er for krevende å ta turen oppom når man først er i dette området? 4. Hvor omtrent kommer man ned i Svartdalen, er det ca ved den sydlige enden av det langstrakte vannet (det er en stund siden jeg var i området så jeg husker ikke hvordan terrenget fortoner seg)? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.