Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bodd 1 år i Stavanger

Etter 1 år har jeg enda ikke greid å finne en sportsbutikk som ikke er en kjede-butikk ala G-sport og Xxl!

Fra jeg var 10år har jeg alltid handlet på Oslosportslager helt til nå. Finnes det en ekvivalent i Stavanger?

Savner virkelig servicen og kvaliteten på tingene. :-)

Får jo fatt på varene fra de på nettet men det er noe med å ta og føle på ting og.

Karsten

Annonse
Skrevet

I Stavanger-området er det noen nisjebutikker, som kan være verdt et besøk. For klatre- og padleutstyr kan du prøve "Ut i Naturen" i Bjergsted. Hyggelig betjening som har peiling på det de selger.

For fjellutstyr og spesielt skiutstyr så kan Hetland sport i Sandnes være verdt et besøk, selv om de er med i kjede. Ellers så er det jo Platou på Madla og Sandnes. På Madla må du treffe den riktige, men jeg husker ikke navnene på karene der borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.