Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøre til Gjerdingen?


terjeg

Anbefalte innlegg

Du kan kjøre til Gjerdingen. Har nettopp vært der med bil.

Det er skiltet til Gjerdingen fra Olimb på Hadeland nord for Nordmarka. Greie veier å kjøre. Et sted ved inngangen til Kalvedalen er det en åpen bom som du kan kjøre igjennom. Den er aldri stengt. De siste tre fire kilometrene langs Gjerdingen er blitt ganske dårlige i det siste pga noe som for meg virker som et litt mislykket forsøk på å kjøre på fyllmasse. Men noe problem med å komme inn er det ikke. Fullt kjørbart!

Til slutt kommer man til et veikryss hvor det ligger en hytte. Der bør man finne et sted å parkere. Bommen er 50 meter lenger inn men det er ikke så lett å parkere ved den. I blant står den også åpen men jeg tror ikke man skal kjøre igjennom den. Den kan stenges uten varsel tror jeg.

Gjerdingen er en fin sjø og det er en veldig bra badeplass ved sørenden av den. Sykkel er gøy å ha med seg slik at man kommer litt rundt. Trillestien ved vestsiden av Gjerdingen er bra og går til dels an å sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.