Mayhassen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Omtale: Jack Osbourne, sønn av Ozzy Osbourne, har bestemt seg for å få orden på livet sitt. Etter mange år med dop og dårlige vaner, har han satt seg nye høye mål. Han gir seg i kast med det mest ekstreme innen risikosport og får adrenalinet til å stige. Men kan man gå fra å være en bortskjemt snørrvalp til å bli en fullblods atlet? Jack Osbourne skal prøve å klatre en av Nord-Amerikas høyeste fjellvegger, El Capitan. begynner om 10min på zebra Siter
Yngve Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Og det gjorde han,så det på tvn i går kveld,mektig bra gjort.Tidsrammen deres sprakk og de måtte ned på halve rasjoner,men fuk\llførte i fin stil. I dalen sto en mektig imponert og stolt Ozzy med tårer i øynene, Siter
Mayhassen Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Hehe, ja, men det var noe kvalmende amrikansk det programmet! Men godt jobba av han, minner litt om meg selv når det gjelder omlegging av livsstilen, ikke det at jeg var et dopvrak da men Siter
RobinM Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Lenge siden han gjorde det, programmet var reprise, men ganske imponerende! Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Ble litt sjokkert over det "reaksjonen" han fikk alene på toppen pga sult, mørke bla bla bla. Helt uten evne til å tenke rasjonelt.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.