norodden Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hei, Er det noen som har rapporter fra Sloaros området? Vann, slukvalg! Var det inne ifjor og fikk prøvd en del av vannene derm men med heller noe labert resultat. Gir meg ikke så lett så jeg skal inn på en ny 3 dagerstur i september. PS! Utrolig flott område for de som ikke har vært der! Siter
THL Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Sitat Hei, Er det noen som har rapporter fra Sloaros området? Vann, slukvalg! Var det inne ifjor og fikk prøvd en del av vannene derm men med heller noe labert resultat. Gir meg ikke så lett så jeg skal inn på en ny 3 dagerstur i september. PS! Utrolig flott område for de som ikke har vært der! sloaros i setesdal du tenker på her eller? Isåfall så har jeg altid ønsket meg inn ditt.. men fikk ikke tid i sommer skal ta en tur inn i vinnter å prøve lykken på isen.. Hvordan var turen i september? Siter
norodden Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Hei, Turen var meget bra den. Vi fikk en del fisk fra 250-680gram. Snitt på ca. 250-400. Mye fin fist av "rød" kvalitet. Flott turområde. Absolutt et område å anbefale. Har hatt 3 fisketurer inn området hittil. Siter
Fjellgeita Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 En glidende dupp (sena tres gjennom duppen på langs) sammen med ei dynge mark slår sjeldent feil i fjellet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.