Østers Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Vurderer NPL (for Tom: Norge på langs) med ski i '05. Sikkert mange her som har noen tips, vurderinger, tanker, ideer, linker, erfaringer, budsjetter....etc...kom med det! Hvor fort har det blitt gjort? (Har ingen planer om å slå den rekorden..he,he.) Har forresten aldri hørt om noen jenter som har tatt den turen alene. Har det blitt gjennomført? Siter
Tom Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kan du ikke heller skrive Norge på langs, så virker det ikke så sært? Siter
ørjan Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Ein god del om folk som har gått denne turen: Oversyn på heimesida til Odd E Vinje Sist sommar gjekk ein bergensar på 57 dagar Av liknande opplegg neste år veit eg berre om denne: Barbeint 2005 Siter
morten Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Har forresten aldri hørt om noen jenter som har tatt den turen alene. Har det blitt gjennomført? Har ikke hørt om det jeg heller, men det var ei jentegjeng (3 stk. tror jeg som gikk for få år siden), disse soloprosjektjentene er det ikke mange av, de er kanskje for sosiale? Eller av en eller annen grunn ikke like keene for å gjennomføre ting alene? De fleste NPL jentene jeg har hørt om har gjort det sammen med kjæresten. Siter
Tom Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 De fleste NPL jentene jeg har hørt om har gjort det sammen med kjæresten. Ikke overraskende for meg, men det kommer sikkert som et sjokk på Hilde. Siter
Østers Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 Takk for linker, Ørjan, og info Morten. Har noen en nærmere oversikt over hvilke ruter som har blitt benyttet vinterstid? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 På denne sida står det ei rute: http://home.himolde.no/~gjelsvik/no_paa_l.htm Jeg og en kamerat fulgte omtrent samme ruta for noen år sida. Mange går litt lenger vest, over Dovre. Men det var flott å gå gjennom Forelhogna også. Noen går på svensk side av Nord-Trøndelag, det er kanskje like greit, ikke mye å se på der likevel... Håvard Siter
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 På denne sida står det ei rute: http://home.himolde.no/~gjelsvik/no_paa_l.htm Jeg og en kamerat fulgte omtrent samme ruta for noen år sida. Mange går litt lenger vest, over Dovre. Men det var flott å gå gjennom Forelhogna også. Noen går på svensk side av Nord-Trøndelag, det er kanskje like greit, ikke mye å se på der likevel... Håvard Innom søta bror??? Er ikke litt av vitsen "norge" på langs Kanskje NPLMELSISB (norge-på-langs-med-en-liten-svipptur-innom-søta-bror) Siter
Østers Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 Planen er å holde seg innafor norskegrensa. Kan ikke ha no' jukseri, blir bare tull i ettertid. (Na,na,na, du hakke klart det på orn'tli'...blæææ...) Nå må jeg vel uansett nevne at jeg hovedsaklig gjør dette for turen sin del, så en nabovisitt hadde vel i og for seg vært greitt. Men så er det noe med de rare målene man setter seg. Flere tips taes imot med dypeste takknemlighet! Siter
ørjan Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Innom søta bror??? Er ikke litt av vitsen "norge" på langs Grunnen til at ein god del som går frå Lindesnes til Nordkapp eller motsett veg er innom Sverige, er at det gjer turen ein god del enklare. Spesielt Nordland kan vere litt tricky, vinter som sommar. I valget mellom landeveg eller Sverige, kan det vere fort gjort å ta feil... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.