Arcticpeak Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 På vei opp til Gaustatoppen igår la jeg merke til et kors ved siden av stien, omtrent halvveis oppe. Korset skulle vistnok være for å minnes en litauisk musiker som var omkommet, men ingen viste noe mer. Er det noen som kjenner historien? Omkom han der korset er reist? Når skjedde dette? Osv...osv... Siter
snilen Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Mener han var maler og ikke musiker, men det betyr ikke så mye. Såvidt jeg kjenner døde han her oppe av noe hjerteproblem. Gaustatoppen er en tøff tur for mange. Jeg var nær ved å bli slått ned av 2 ungdommer uten for hytta nær toppen en gang. De burde være i sin sprekeste alder, men ble alvorlig sinte da jeg fortalte dem at de bare hadde gått 4 kilometer fra veien Siter
erge Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 På inskripsjonen på korset stod navnet hans og at han døde der 15.07.92. Stod også at han var fra Litauen og at han var maler. Denne teksten er nå borte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.