Molok Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Har tenkt meg en augusttur til store kongstjern. Hvordan er fiskemulighetene i store og lille kongstjern - og i de andre vannene i nærheten? Tips til hvordan jeg enkelt får tak i fiskekort for området på en fredag ettermiddag? Siter
Marvin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Heisann, Ta en titt på disse sidene til Frizø, her ligger alt du trenger av info, fiske er fint det, er i alle fall Ørret i vanna http://www.fritzoe-skoger.no/fiskekort/ Siter
Molok Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 Se der ja! Det var bedre enn det jeg hadde funnet. Og felles fiskekort er jo kjekt. Nå gjenstår det bare å få tak i ørreten Jeg er bare såvidt diskvalifisert fra å være med på "fang din første marka-fisk" konkurransen... Har tatt en abbor i år og totalt 4 fisk på alle mine år - hvorav 1 ørret en sommerkveld på Damtjern med en gylden spinner slutten av august er kanskje ikke umulig for harving? Siter
Mogens Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Sitat Har tenkt meg en augusttur til store kongstjern. Hvordan er fiskemulighetene i store og lille kongstjern - og i de andre vannene i nærheten? Tips til hvordan jeg enkelt får tak i fiskekort for området på en fredag ettermiddag? Fikk du vært på Skrim Molok? Og i tilfelle hvordan var forholdene? Drar en tur opp til helgen . Mogens Siter
+Henrik Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Tråden er gammel, men fremdeles relevant. Er det noen vann som er bedre enn andre? Siter
Martin HJ Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Noen vann er nok bedre fiskemessige enn andre, men etter hva jeg har hørt og erfart så er fks Øyangen, Krokvann og Fjellsetertjern gode fiskevann med fisk opp mot kiloen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.