Stanp Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Min bror tok noen fine bilder av Gjendealpene i solnedgang. Bildene er tatt fra Torolmen/Sletterust. Sør i Jotunheimen like ved Tyin. Tyin-vannet kan sees i bakgrunnen. Lengst øst sees Torfinnstindane. Men i midten er det et pyramideformet fjell som jeg er litt usikker på om er Kvitskardtind, Mesmogtind eller om det rett og slett er Store Knutsholstind. Noen ideer? Siter
morten Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Det er nok Kvitskardtind. Store Knutsholstinden ser du ikke derfra. Jeg tar stadig vekk feil og Nils får ev. korrigere meg, men jer er rimelig sikker på at det er Kvitskardtinden. Siter
Nils Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Sitat Jeg tar stadig vekk feil og Nils får ev. korrigere meg, men jer er rimelig sikker på at det er Kvitskardtinden. Ser ingen grunn til å arrestere deg her heller Morten. Du er nok minst like kjent i disse traktene som meg. Siter
Stanp Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Flotters. takk for svar. Til venstre for Kvitskartinden kan man også se Galdeberget. Til venstre for Galdeberget ligger Slettmarksmassivet? Siter
Nils Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sitat Til venstre for Kvitskartinden kan man også se Galdeberget. Til venstre for Galdeberget ligger Slettmarksmassivet? Det stemmer Stanp! Slettmarkpiggen og Slettmarkhø ses til ve. for Galdeberget. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.