Hjalmar Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Noen som har forslag til en ultralett sekk for 3-4 dagers hytte til hytte-turer, max 60 liter. Er nok dessverre nødt til å finne en kombinasjon av vekt og pris. Siter
Etsvends Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg kan på det varmeste anbefalle bergans helium 55. Denne er svært lett og relativt god å bære opp mot 10-12 kg. prisen er heller ikke så ille på DNT butikken. tror jeg ga rundt 1500 som er mye billigere en feks arxteryx. Brukt denne på noen hytteturer og da er den super. Brukt den på en overnattingstur hvor jeg hadde med sovepose og fult klatreutsyr pluss mat om litt klær, da var det ikke spesielt god å bære, men vekta bikka nok 15 kg da. Det er feste for isøks, ski og annet hvis det er av interesse og det går ann å hekte på sidelommer. Siter
Øystein_S Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Bergans telemark eller tyin er rimelige og ikke så tunge. Gode å bære selv med en del vekt. Siter
Gekko Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Noen som har forslag til en ultralett sekk for 3-4 dagers hytte til hytte-turer, max 60 liter. Er nok dessverre nødt til å finne en kombinasjon av vekt og pris. Hei Hjalmar! Jeg har sendt deg en privat melding! Siter
Fjellheimrypa Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hei, Jeg kjøpte meg nylig Mammut Pillar 40 liter. Romslig til å være 40 liter. Brukte den på turer i sommer. Kan anbefales. God å bære, brukes av både meg og mannen min. (kjøpte den på Oslo Sportslager). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.