Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg en travers eller to over diverse Bukkholstinder fra Leirvassbu. Været på yr.no melder knallbra. Litt usikker på noen partier med klyving og eller luftig, men er forholdsvis stø på foten. ER dette topper man absolutt ikke bør gå alene?? :roll: ?

Annonse
Skrevet

Hei!

Gikk denne turen i fjor med min kone og det gikk meget bra. Er et par steder som er litt i grenselandet, men ingen steder man ikke greit kan unngå ved å holde på vestsiden av eggen. (bla en hammer... husker ikke akkurat hvor men veldig greit å ommgå). Vi gikk fra nord øst? mot sørvest? og hadde ikke med stegjern. Dette førte til at vi måtte gå helt ned rundt breen igjen for å komme opp på bukkhø.. hvilket hadde vært enkelt å unngå med alt annet enn glatte fjellsko på våt blåis.., hadde gått fint selv med brodder..) Dette er kun et kort parti som må forseres på (ifjor) blåis jeg vil anta ca 50 m., og det er ikke mange graders helning... Ellers er det noen steder det kan være litt luftig.. men hvor utsatt dette føles er veldig avhengig av erfaring. Min oppfatning er at det var en kjempetur og med fint vær kan du bare glede deg..

GOD TUR :roll:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.