Lindap Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei. Jeg ser på SAS Braathens sin webside at det er lov å ta med opptil 5 kg med ammunisjon (til sportsbruk) per person i innsjekket bagasje. Er det noen som vet om flares faller under denne categorien? De står ikke nevnt spesielt, men de ligner på ammunisjon, synes jeg. Linda Siter
Dalegudbrand Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei. Jeg ser på SAS Braathens sin webside at det er lov å ta med opptil 5 kg med ammunisjon (til sportsbruk) per person i innsjekket bagasje. Er det noen som vet om flares faller under denne categorien? De står ikke nevnt spesielt, men de ligner på ammunisjon, synes jeg. Linda Flares er nok ikke tillatt, ammunisjon er kun lov hvis den er forsvarlig pakket. Skulle imidlertid flares ikke være tillatt og du velger likevel å ta den med er det verste som skjer at de tar den fra deg, du går ikke glipp av flighten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.