Tiri Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Selv leser jeg de fleste jaktbladene på markedet . Noen er bedre enn andre, men jeg leser alle .. Bare må ha dem . Hva leser dere,og hva er det som fenger mest? De bladene jeg leser mest er Jeger hund og våpen, Jakt og Villmarksliv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thoreau Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Selv leser jeg de fleste jaktbladene på markedet . Noen er bedre enn andre, men jeg leser alle .. Bare må ha dem . Hva leser dere,og hva er det som fenger mest? De bladene jeg leser mest er Jeger hund og våpen, Jakt og Villmarksliv. Villmarksliv og Jakt og fiske er jo bra blader. I de siste åra har de plassert unge kvinner på forsida også ofte. Før var det bare bilde av elger og fisk. He, he................Er vel fra markedsavdelingen det har kommet men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villmannen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg leser helst jakt, jeger hund & våpen av å til. Villmarksliv begynner å bli overfylt med reklame, ikke at det ikke er reklame i jakt, men der er det da reklame som har noe med jakt og gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Villmarksliv er det som jeg leser mest, får det i posten også liker jeg tipsene som står der Ikke minst småbøkene som følger med fra Lars Monsen, lært masse fra denne karen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoneT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg syns bladet Jakt er det absolutt beste jaktbladet i Norge. I Villmarksliv og Jakt&Fiske dreier det seg alt for mye om fiske, og i Jeger, Hund & Våpen er det bare solskinnshistorier. "Jakt" har veldig mange gode tester og utstyrsomtaler. Bukkejakt i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Et lite tips til de abbonerer på villmarksliv. Si opp i stedet for å betale. I løpet av ikke så lang tid for du nytt og billigere tilbud. Har fungert de to siste åra i alle fall! Leser forøvrig villmarksliv og jakt og fiske fast. For meg som fisker mer enn jeg jakter blir det nok jakt i disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødrev Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 synes jeger hund og våpen er best, men jakt og fiske og villmarksliv er bgode blader. abbonerte på alt om fiske men jeg ville heller ha et blad der det var litt fiske og litt jakt så da abbornerte vi på jakt og fiske i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Av de norske bladene foretrekker jeg Jakt. Føler at de som skriver der har rimeli peiling, selv om jeg av og til leser ting jeg stusser litt på. Jeger,Hund og Våpen gis jo ut av Se & Hør-forlaget. Av prinsipp kjøper jeg aldri noe fra dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Av de norske bladene foretrekker jeg Jakt. Føler at de som skriver der har rimeli peiling, selv om jeg av og til leser ting jeg stusser litt på. Jeger,Hund og Våpen gis jo ut av Se & Hør-forlaget. Av prinsipp kjøper jeg aldri noe fra dem... Prinsipp er til for å brytes !! Enig i at Jakt er det beste bladet, men jeg leser Jeger, hund og våpen er bra det å. Jeg har abbonert på Villmarksliv men skal ikke gjøre det lenger, så da får jeg prøve å gå forbi det på butikken ! ( Skulle ikke være noe stort offer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Villmarksliv og friluftsliv, ellers er eg med i turistforeningen og får ting derfra og. Friluftsliv kan dere kikke på og bestille herfra http://www.friluftsliv.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Villmarksliv og friluftsliv, ellers er eg med i turistforeningen og får ting derfra og. Friluftsliv kan dere kikke på og bestille herfra http://www.friluftsliv.no/ Friluftsliv har jeg også lest litt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoneT Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Villmarksliv og friluftsliv, ellers er eg med i turistforeningen og får ting derfra og. Friluftsliv kan dere kikke på og bestille herfra http://www.friluftsliv.no/ Friluftsliv er vel et seriøst jakt-blad ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Min feil, lese stikkord. Hehe. Men då fekk dere iallefall et nytt bladtips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoneT Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Min feil, lese stikkord. Hehe. Men då fekk dere iallefall et nytt bladtips Takker for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.