Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en vanlig turrapport, men et lite sukk etter mange turer i regn og vind i sommer.

Søndagens tur startet i solskinn, men regnet kom etter bare noen minutter. Oppe på fjellet på ca 850 - 900 moh, fikk vi vinden og regnet midt i fleisen. Som vanlig hadde vi lang ullundertrøye under Gore-Tex jakken. Men denne dagen var dette ikke nok. Vi ble skikkelig kalde.

Selv oppover bakkene, ble vi ikke skikkelig varme.

Temperaturen var ikke mer en så vidt over 5 grader. Med vind opp mot liten kuling, ble det en KALDT fornøyelse.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om vi fikk mye for pengene på denne turen, eller om det var en tur for spesielt intereserte. Jeg heller til det siste.

Men vi holdt oss tørre på beina. Gore-tex i sko er bra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.