Anja Drews Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Jeg er nytt i dette forum,og har lest meg litt gjennom de forskjellige NPL turer. Har selv planer om å en NPL tur, men det skal for en gangs skyld være med hest. Er det noen som har ridet NPL og har noen gode råd,eller kan hjelpe meg med ideer,tips og tanker? Siter
Vandrefalk Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Går ut fra at du med NPL mener Norge på langs? Jeg mener at det var noen som tok denne turen med hester for noen år tilbake. Jeg passerte denne gruppen ved Nordre Bjøllåvann. Mener å huske fra avisartikler at de gikk hele NPL... Sikkert andre på Forumet som vet noe om dette.. Siter
Turjenta Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg traff samme gjengen ved Virvatne... Om jeg ikke husker feil rei di på islandshest. Tipper det er noen i miljøet rundt islandshest som kjenner til den turen. Så søk litt der! Høres foresten ut som en kjempespennende plan! Når er det tenkt? Plass til flere på lasset? Turjenta Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.