Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gått syv søstre her? lurer litt på hvordan dere gjorde det jeg.. hvordan kom dere dere tilbake etter å ha gått alle syv? prøvde å lete meg frem til svar på turistforeningssida, men fant ingenting. håper noen kan hjelpe meg :D

Annonse
Skrevet

Har fundert på å gå denne turen selv. Trengs det annet utstyr enn det vanlige; klær, nok mat? Det jeg tenker på er feks. klatreutstyr? Jeg så igjennom de fantastiske bildene (takk Kjiver), men kunne ikke se noen som bært noe klatreutstyr.

Turen gikk i midten av Juni, og under oppsummeringen foreslås det å gå senere på sesongen. Vil det si at feks. August-September er ok?

Skrevet

Det er en helt grei tur som ikke krever spesielt utstyr, men gode sko. Lite snø på søstrene nå. Pass på å gå når det ikke ligger skyer over toppene da for bonusen er en flott utsikt mot øyriket! Ikke hver dag det er det..

Transport tilbake er taxi, eller - sykkel :) Men om man har gått så langt klarer man vel kanskje å gå tilbake til bilen..? 8)

Leste forøvrig et sted at noen hadde "gått" turen på 3t50 minutter... Slå den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.