panda Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Det skal ha vært en artikkel om topper i Nordmarka i Aftenposten i går (eller muligens tirsdag). Hvis noen har lest artikkelen, eller aller best hvis noen gidder å slenge den på en scanner og sende meg som mail/PM blir jeg veldig glad. Kiosken på hjørnet har returnert avisene så det blir litt pesete å få tak i den ellers. Siter
fuglehunden Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Det skal ha vært en artikkel om topper i Nordmarka i Aftenposten i går (eller muligens tirsdag). Hvis noen har lest artikkelen, eller aller best hvis noen gidder å slenge den på en scanner og sende meg som mail/PM blir jeg veldig glad. Kiosken på hjørnet har returnert avisene så det blir litt pesete å få tak i den ellers. Du har jo pc. Er det ikke bare å gå inn på siden deres da og lese der. Siter
panda Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Det var ikke et veldig hjelpsomt svar, Fuglehunden. Dersom jeg hadde funnet artikkelen på netten så hadde jeg jo ikke spurt. Siter
panda Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Sånn, da har jeg fått tak i avisartikkelen Siter
Håvard Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Kjør artikkelen inn i tråden din vedr markas topper da Bjørn Mye godt stoff fra før der! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.