terjeg Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Har vært veldig vått i marka i det siste, og jeg har slitt med å holde meg tørr på bena. Er det noen som har gode forslag til et eller annet man kan putte beina nedi ved passering av veldig våte områder (myrer, bekker etc.)? Et alternativ er jo å ta av støvlene og gå barbeint, men det kan jo gjøre litt vondt. Tenkte på å putte bena ned i søplesekker, men de tåler jo ikkeså mye. Finnes det evt. spesiallagde fotposer i plast e.l. man kan bruke? Helst noe som ikke veier så altfor mye... Terje Siter
maxwaagal Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har brukt "Berghaus Yeti Extreme Gaiter" en del og er godt fornøyd med den. Det største problemet med den er at den er ganske tungvint å ta av og på, men den er tett og det er jo det viktigste. Den selges på www.sportsnett.no Siter
runegutt123 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg bare må: Kom til Nordland, her kan du gå i tøffler. Her har ikke vært så tørt i manns minne. Siter
use Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 lundhags har lette og billige fotposer... søk litt på nettet så finner du dem, en kompis har de og han anbefaler dem Siter
kis Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 gamasjer dermizax eller "strikk" rundt buksa nede,fønker fint det. Siter
paron Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Det er nok disse use sikter til: http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=506&prodid=1683 Har ikke testet disse selv, men hører gjerne erfaringer fra andre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.