Fjellheimrypa Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Trenger å anskaffe meg en vind og regntett jakke og bukse. Lurer på Arcteryx-modellene Alpha SV eller Theta AR. Hvor vanntette er disse? Noen erfaringer? Lei av å bære på mitt gamle regntøy. Eller finnes det andre som er like bra til en rimeligere pris? Siter
Parbat Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Tilbud i dag på Sportsnett; Arcteryx Beta AR til nesten halv pris. Har selv en Arcteryx Sidewinder AR og er veldig fornøyd. Arcteryx er jo i utgangspunktet hårreisende dyrt, men når man får det for halv pris så begynner det å komme seg... Siter
Fjellheimrypa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Hei, Takker for tips. Bruker faktisk å følge m på Sportsnetts sider. Tittet i går. Av Arcteryx' modeller synes jeg Theta AR virket best siden den er litt krafigere enn Beta AR. Vurderer å kjøpe Bergans Rask. Den var og fin, især i damemodellen. Siter
hb Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Har ei Arcteyx jakke som nå er 6 år gammel. Brukt den mye til klatring og turer (bor på vestlandet så den brukes hver dag hele året utenom turer og ). Er kjempefornøyd med den - er fortsatt nesten som ny!! Siter
Fjellheimrypa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Ok. Betryggende å høre. Fortsatt like vanntett? Pusteegenskapen? Klistrer den seg inntil kroppen i regnvær? Siter
hb Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Fortsatt like vanntett - imprengneres med jevne mellomrom. Puster fortsatt like bra som før. Den har ikke blitt "dvask" i stoffet som tidligere skallbekledning jeg har hatt (Norrøna).. Siter
Bjørnar Fjeldberg Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har brukt ei Arcteryx Beta AR som kombinert fiskejakke og turjakke et par sessonger. Beste jeg har eid hvertfall! Potte tett og utrolig god passform. Anbefales! Theta-jakka er vel ikke så mye andreledes, men den er lengre. Jeg valget en kort jakke som Beta pga at jeg bruker den til fisking og ved vading er det gunstig med kort jakke. Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Arcteryx Sidewinder har jeg - veldig fornøyd med den sommer som vinter! Siter
Fjellheimrypa Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Da har det blitt Arcteryx Beta AR på meg. Ble Arcteryx bukse og. Så da har jeg vel klær for mange år fremover. Har nå testet klærne. Fikk regn en av dagen jeg gikk i fjellet. Regnet holdt seg ute, og jeg var tørr på innsiden. Flott. Takk for alle tips. Synes nok jakka er litt kort og litt smal nederst for de kvinnelige former, men kommer den lange på tilbud, kan jeg jo kjøpe den og, så kan dattera mi og jeg bruke dem om hverandre. Hovedinntrykket er at jeg er fornøyd, især med buksa som har glidelåser helt opp så jeg slipper å ta av meg støvlene for å få på buksa. Kanskje jeg burde gi meg ikast med vinterfjellet og nå. Har mye å lære der. Siter
Anton Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Arcteryx Theta AR er den "Lange" versionene av din "Beta"..... Mest solgte Arcteryx jakken Ikke uten grunn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.