Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Speidergreier er vell ett byfenomen :lol:

Lære urbane gutter og jenter å tenne bål og spikke pølsepinne. 8)

Om det var et byfenomen, hva gjør det?? Er det ikke bra at en har speider, så har barn med foreldre som ikke bryr seg om friluftsliv også en mulighet til å få være med på dette??

Og kan ikke "urbane" barn trives med friluftsliv SRX??? Nei alle barn får vel flytte på bygda, så får vi by der i stedet :wink:

Og det er ikke bare å tenne bål og spikke pølsepinne en lærer der vil jeg tro...

ew

Annonse
Skrevet
Speidergreier er vell ett byfenomen :D

Lære urbane gutter og jenter å tenne bål og spikke pølsepinne. :lol:

Hehe, så vidt jeg kan skjønne det så er nok speidern mere et "by fenomen" hvorfor vet jeg ikke.

Hoved styrken i speider arbeid som jeg ser det er å bygge sammhold og kompetanse, tenk 4H ol.

Det er også mye som kan sies for å sende unger på tur uten foreldre.

Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Joda, speidergreiene er sikkert bra nok det (for urbane byfolk).

Er fint at unger lærer å være ute i naturen, og at de lærer noe om hva friluftsliv er for noe.

Ivertfall når foreldrene ikke er kompetente eller har interessen av å dra ut selv.

Selv så får jeg litt oledoledoffen og halstørklelatterligfølelse av det, men bevares de speidergreierne har sikkert mye positivt i seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.