Lindap Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Hei klatrefolk. Jeg fikk spørsmål fra en turist om vi har klettersteig i Norge. Jeg har aldri hørt om det her. Da jeg søkte på nettet fant jeg en posting fra Lyngve og Kjell-Erik som sier at de er glade for at Norske fjell fortsatt er "rene". Dette var i 2003. Er det fortsatt samme situasjon? Ingen kjettinger og trapper? Hilsen Linda Siter
vertikal Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg mener det i hvertfall er en i Hemsedal http://www.hemsedal.com/index.jsp?a=45964&aic=47456 og en på Munken på Fosen. Og det er vel flere på gang. Det kommer visst en i Stryn snart. Siter
Lindap Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 Takk for svarene. Da har han i hvert fall noe å velge mellom. Etter Vertikal's svar ble det tydelig at søkeordet måtte være "via ferrata" eller klatrestig (i Lom). Linda Siter
Rødtopp Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Hei Det er også en Via Ferrata ved Gautefall, Drangedal. Den går opp på Hegneknuten like ved Gautefall Turisthotell. Den ble åpnet i fjor. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.