Vandrefalk Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Syntes jeg måtte reklamere for dagens frokost. Både jeg og den stolte fisker (OK:garnfisker ) ble gode og mette.. Siter
Tiri Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Ser veldig fin ut den røya der !! Er vel lov til å fiske litt med garn å , jeg synes det er greit å sette garn innimellom (får iallefall fisk da). Ellers så synes jeg det kan være spennede å dra oter . PS: Hadde en utmerket Ørret middag her en dag/kveld . Ørret, smør, rømme, potet og flatbrød . Siter
kryk Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Syntes jeg måtte reklamere for dagens frokost. Både jeg og den stolte fisker (OK:garnfisker ) ble gode og mette.. Du verden, knallfin fisk det der!! Var ute og satte garn her i helga jeg også. Fikk 18 fjellørret, og tror neppe de nådde vekten på den der samlet engang. Siter
Vandrefalk Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 Hehe, noen påstår jo at det er ikke størrelsen det kommer an på... Personlig synes jeg småørreten er vel så god mat som den røya som er avbildet... Siter
Tiri Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Du verden, knallfin fisk det der!! Var ute og satte garn her i helga jeg også. Fikk 18 fjellørret, og tror neppe de nådde vekten på den der samlet engang. Jeg fikk en ørret på garn en dag før helga, og den var sikkert like stor !! Små ørret er kjempe god stekefisk ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.